Wondermiddel: Echinaforce

Vandaag een artikel geschreven door een goede vriendin van mij, Eline. In een ver verleden hadden we samen een blog en het leek ons wel leuk om het opnieuw samen aan te pakken. Het zou dus best kunnen dat er nog artikels van haar verschijnen. 

Hello girls!

Dit is het eerste artikel dat ik schrijf voor de blog van Evelien.  Sinds enkele dagen heb ik last van aften in mijn mond en deze waren zo groot en pijnlijk dat ik gewoon op Google ging zoeken naar een wondermiddeltje om de pijn te verzachten.

Nou, de teleurstelling was groot toen ik ontdekte dat er geen specifiek wondermiddel voor bestond. Ik kwam wel op een site terecht waar tips stonden beschreven om de pijn wat te verzachten en om ze sneller te laten verdwijnen. De lijst met tips was lang, vol met middeltjes of producten die ik niet in huis had. Ergens onderaan kwam ik Echinaforce van A. Vogel tegen waarvan ik nog een flesje had staan. Ik herinnerde me dat ik dit product gebruikte om mijn weerstand te verhogen.

 

Ik deed nog wat onderzoek naar Echinaforce en blijkbaar zou het ook goed zijn tegen acné en puisten. Handig meegenomen natuurlijk!

Op de site stond dat ik de aften moest aanstippen met een wattenstaafje met wat van het product op. Wel dan doen we dit ook gewoon. Oke, naderhand was het niet gewoon. Ik viel bijna flauw van de pijn ! Na 5 min was het over en was de afte verdoofd.

Ik haalde mijn make-up eraf en deed wat Echinaforce op 2 puistjes op mijn kaak om te kijken wat het resultaat zou zijn. De volgende ochtend deden mijn aften veel minder pijn en waren mijn puistjes bijna volledig weg! Ik ga het nu een tijdje verder uittesten met de puistjes en laat jullie nog weten of ze volledig weggaan!

Ik ben alvast overtuigd en als ik nog eens een afte heb, weet ik wat ik moet gebruiken!

Echinaforce is verkrijgbaar bij de apotheker. Voor een flesje van 50 ml betaal je ongeveer 8 euro.

2 thoughts on “Wondermiddel: Echinaforce

  1. Ik heb er nu ook last van rn heb er idd ook echinaforce op gestipt. Ik ging door de grond! Maar als t.helpt doe ik t ervoor want het doet erg pijn. Ga het ook zeker eens op puistjes proberen.

  2. Oké, dit klinkt echt superinteressant. Ik heb namelijk best regelmatig een afte en die doet dan zo’n pijn dat ik amper kan eten of zelfs praten! Bedankt voor de tip, ik ga hier zeker eens naar kijken in de apotheek!

    x Nicky

Geef een reactie

