Tag: 11 things

Ik werd blij verrast toen ik zag dat ik getagd was door Amy en Nicky! Erg leuk, ik vind het altijd fijn om zulke lijstjes in te vullen en bij anderen te lezen. Thanks girls!

Het is dus de bedoeling dat ik 11 dingen over mezelf vertel, dan de 11 vragen van de tagger beantwoord en tenslotte ook zelf nog 11 vragen bedenk.

Klaar voor een reeks random, nutteloze weetjes over mezelf? Go!

1. Ik ben een sucker voor kleurtjes. Wanneer ik in de winkel iets mooi zie dat verkrijgbaar is in meerdere kleuren kan ik nooit kiezen en wil ik bijgevolg alles. Dit loopt door in mijn make-upstash, ik vind het altijd zó moeilijk om maar een kleurtje van bijvoorbeeld nagellak te kopen.

2. Soms heb ik last van verzamelwoede die uit de hand loopt. Dit hangt wel een beetje samen met mijn kleurtjesprobleem. Wat ik in mijn leven zoal gespaard heb: stiftjes, stickers, oorbellen en nu natuurlijk make-up! Ik heb alles nog bewaard en schaam me best als ik mijn stickerdoos nog eens boven haal. Of mijn pennenzakken vol stiftjes. Van mijn make-up word ik echter alleen maar blij!

3. Ik hou van fluffy diertjes. Mijn kat wil ik soms doodknuffelen omdat ze er zo schattig uitziet. Later wil ik dan ook een huis vol katten en hondjes. Of dat echt zal gebeuren, dat valt dan weer af te wachten!

4. Ik ben iemand die graag mensen wilt leren kennen, maar niet goed durft. Iemand voor de eerste keer aanspreken? No way! Tenzij je me eerst zat voert. Wanneer je me kent ben ik totaal anders en heel los.

5. Ik lach me vaak kapot met de plaatjes van 9GAG. Helaas valt dit soort humor niet bij veel vrienden in de smaak.

6. Om in de sfeer te blijven, De Sims is mijn favoriete spelletje. Mijn eerste spel (toen nog Sims 1) kreeg ik toen ik 11 jaar oud was en nu, 9 jaar later kan ik er nog van genieten. Is dat kinderachtig? Ik weet het niet, ik vind het gewoon zo leuk!

7. Mijn lievelingseten is… Chinees, hespenrolletjes, lasagne, frietjes, … Ik ben een zo goed als alles-eter.

8. Ik ben echt een avondmens. Ik ga steeds later en later slapen de laatste tijd. ’s Morgens sta ik dan op rond 12 uur. *kijkt op tegen de school die binnenkort start om 8u40*

9. Ik heb de vervelende gewoonte om steeds de perfecte celebrity’s leuk te vinden. Ian Somerhalder, come in my arms! Ik heb dan ook hoge verwachtingen voor een toekomstig vriendje. Kieskeurig, moi?

 I blame Disney for my high expectations of men.

10. Ik koop af en toe eens een mooie paar hakken. Bijvoorbeeld voor Nieuwjaar kocht ik een paar zwarte pumps met platteauzolen, versierd met wat diamantjes. Hoe mooi! Verder dan de auto ben ik echter niet geraakt met mijn pumps. Het werd dan maar feesten op mijn minder mooie maar wel comfy schoentjes. Bummer 😦 Doel voor 2012: geen torenhoge hakken meer kopen die ik toch niet kan aandoen!

11. Mijn wens is om lang haar te hebben. Als kind moest mijn haar altijd kort, terwijl ik zo graag Pocahontas haar wou! Dus nu spaar ik ervoor in de hoop dat mijn haar uiteindelijk het midden van mijn rug bereikt.

En dan nu: de 11 vragen die Amy en Nicky verzonnen hebben.

1. Als je zou reïncarneren, als welk dier zou je willen terugkomen?

Ik denk als een kat. En dan vooral die van mij. Wat een leven: eten & slapen. Als ik voor een meer avontuurlijk leven moet kiezen zou ik een vogel willen zijn, omdat ie kan vliegen natuurlijk!

2. Mocht je een eigen verzorgingslijn op de markt brengen, hoe zou je die dan noemen?

Da’s een moeilijke vraag! Er schiet me niet meteen iets te binnen, maar ik zou misschien een samenvoegsel nemen van de namen van mij en mijn mede-oprichters.

3. Wat is op dit moment je favoriete liedje, en waarom?

Ik ga voor Ai Se Eu Te Pego van Michael Télo omdat het zo vrolijk is. Het doet me denken aan de zomer ook al is het putje winter.

4. Waarom ben je een blog begonnen?

Ik volg echt al jaren verschillende (beauty)blogs, al vanaf het moment dat de eerste blogs ermee begonnen. En zo begon ik er door de jaren heen toch aan te denken om er zelf ook eentje op te starten. Een vriendin overhaalde me vorig jaar toen we op een terrasje zaten. Eenmaal thuis heb ik er meteen werk van gemaakt, haha.

5. Zou je liever in een appartement of een rijtjeshuis wonen?

Het heeft allebei wel z’n charmes. Ik heb in beide al gewoond en ik vond het allebei aangenaam, dus dat maakt me eigenlijk niet uit.

6. Wat was vroeger je bijnaam?

Toen ik in het eerste middelbaar zat Sneeuwbal, haha. Ik had in die tijd een veel te dikke jas waardoor ik dus op een sneeuwbal leek. Waar is de onnozele tijd naartoe… Daarna (en nu nog soms) Eev, omdat dat gewoon een afkorting is van mijn naam. En het moét met een v zijn.

7. Heb jij gekke allergieën als mij?

Eigenlijk niet! Vorig jaar ben ik wel eens opgestaan met allemaal grote blazen op mijn benen, echt heel raar! Ik denk dat ik toen een vervallen crème had gebruikt…

9. Wat is je geluksgetal?

Ik ga voor 13, omdat ik jarig ben op die dag en mensen dit toch vaak aanzien als een ongeluksgetal. Voor mij dus niet!

10. Wat studeer je op school?

Ik heb 1,5 jaar lang de Bachelor Lager Onderwijs gevolgd, maar ben hier nog niet zo lang mee gestopt omdat ik het echt niet graag meer deed. In februari begin ik met Verpleegkunde. In het middelbaar heb ik Humane Wetenschappen gestudeerd.

11. Je gaat naar onbewoond eiland en mag 3 willekeurige dingen meenemen. Wat neem je mee?

Ten eerste een vriendin of Ian Somerhalder duh. Daar alleen zitten lijkt me de hel. Mijn iPhone moet ook mee. Ook al heb ik er geen bereik, ik kan me dan alvast wel vermaken. Ik zou ook een dekentje meenemen omdat ik echt niet kan slapen zonder iets op mij.

De volgende vragen heb ik verzonnen. Ik tag niemand in het bijzonder, iedereen mag dit invullen van mij.

1. Wat is het voorwerp dat het dichtst bij jou ligt op dit moment?

2. Als je een uitvinding kon doen, wat zou dat dan zijn?

3. Wat is je favoriete film?

4. Wat wil je later worden?

5. Wat is je lievelingseten?

6. Een citytrip of een strandvakantie?

7. Als je één ding uit je leven opnieuw kon doen, wat zou dat dan zijn?

8. Welke kies je: blush of lippenstift?

9. Heb je broers of zussen?

10. Aan welk liedje heb je de beste herinnering?

11. Wat was er eerst, de kip of het ei?

Als je meedoet aan deze tag, laat het me dan zeker weten! Ik ben benieuwd 😉

One thought on “Tag: 11 things

Geef een reactie

