Outfit of the Day #2

Het is weer tijd voor een Outfit of the Day! Eigenlijk een beetje een slechte keuze aangezien het vandaag best koud was en veel regende. Maar kom, dat neem ik er wel bij.

Het kleedje herkennen jullie misschien nog van in mijn laatste shoplog. Ik wilde het graag eens aandoen en kon echt niet meer wachten tot als de zon nog eens komt piepen.

Sorry voor de ietwat onduidelijke foto’s, maar het was helaas al donker toen ik thuis kwam en foto’s kon maken 😦

Ik droeg ook nog cognac kleurige laarzen die je niet op de foto ziet. Geen vuile botten in mijn kamer!

Als accesoire droeg ik deze ketting…

… dit armbandje…

… en dit speldje. Wohow, redhead! Als ik onder het licht sta ben ik echt een rossekopke. Ik droeg mijn haar gewoon in een makkelijke knot omdat ik nogal last had van een bad hairday. Lees: coupe ontploft.

Foto’s van mijn make-up wilden niet echt lukken vandaag dus hou ik het bij deze foto van mijn oog. Ik draag M.A.C. Expensive Pink op mijn ooglid en Satin Taupe in de crease. Om af te werken nog een beetje eyeliner en mascara en tadaa, we zijn klaar. Een snelle maar toch mooie ooglook, vind ik.

Wat vinden jullie van deze outfit?

4 thoughts on “Outfit of the Day #2

Geef een reactie

