M.A.C. ombre blush in Azalea Blossom

Zoals jullie gisteren al konden zien in mijn shoplog, kocht ik deze prachtige blush bij M.A.C.. Ik was zo blij dat ze hem hadden, wat ik helemaal niet had verwacht. Hij is onderdeel van de Daphne Guinness collectie, dus ik dacht dat hij al lang uitverkocht zou zijn.

Zoals altijd komt de blush in een mooi, mat zwart doosje met een doorkijkvenstertje. Wat deze blush zo speciaal maakt is natuurlijk het feit dat het een ombre blush is, de 2 kleuren lopen mooi in elkaar over.

De blush is echt groot! Vergeleken naast mijn gewone M.A.C. blush is het een kanjer. Azalea Blossom bevat 9 gram blush, in Dame zit er slechts 6 gram. Hoe dan ook, ik doe al zo lang met Dame en heb nog steeds geen pan geraakt, dus volgens mij zal ik ook jaren doen met Azalea Blossom. De blushes zijn helemaal niet korrelig dus ze zijn erg zuinig in gebruik.

Isn’t it pretty? Dit is zonder twijfel de mooiste blush die ik bezit, echt een pronkstuk in mijn collectie. Ik vind het echt mooi dat de kleuren zo subtiel in elkaar overlopen.

Swatches! Eerst zie je alleen de roze kleur, daarnaast de paarse kleur, en daarnaast zie je beide kleuren gemengd. De blush is mooi gepigmenteerd, maar ook niet té, precies zoals het hoort. Eigenlijk heb je 3 in 1, want je kan kiezen of je de kleurtjes samen of afzonderlijk gebruikt.

Ahh, ik ben hier zo blij mee. Ik kan niet wachten om hem te gebruiken!

Als je deze blush nog wilt bemachtigen zal je je allicht moeten haasten, want hij is limited edition. Voor €28 is dit schatje van jou.

2 thoughts on “M.A.C. ombre blush in Azalea Blossom

Geef een reactie

