Just little things

Nu ik eindelijk de knoop heb doorgehakt in verband met mijn studies is er een last van mijn schouders gevallen. Ik voel me stukken beter en sta weer een pak positiever in mijn schoenen.

Het leek eventjes alsof รกlles tegenzat. Ook het weer hielp daar niet aan mee – hello winterdip!

Wanneer ik eventjes wil ontspannen ga ik vaak even op Tumblr. Daar doe ik inspiratie op maar kom ik ook tot rust. Een van mijn favoriete tumblrs is Just little things. Dit is een lijst van kleine dingetjes die voor iedereen herkenbaar zijn en een glimlach op je gezicht toveren. Het leven zit vol met kleine momenten, waarvan we niet eens beseffen hoe fijn ze zijn.

Hieronder een selectie van little things, die jou hopelijk ook een instant happy feeling geven!

Have a nice day ! xoxo

 

 

4 thoughts on “Just little things

Geef een reactie

