Wishlist

2012 is net begonnen en ik start het jaar met alweer een flinke wishlist. Veel van deze items staan er al tijden op, dus wordt het misschien eens tijd dat ik ze aanschaf! (Als ik eerst eens goed begin te sparen :p)

Maar goed, we zullen er maar eens aan beginnen. Bij deze: mijn beautywishlist!

Ten eerste kwijl ik al maanden op de NARS Laguna bronzer. Isn’t it pretty? Ik heb al andere bronzers in mijn bezit maar deze ziet er zo mooi en luxe uit! This baby will be mine, one day! Helaas is dit schatje niet in België verkrijgbaar.

M.A.C. Prep + Prime poeder. Hier heb ik al zoveel goeds over gehoord, dat ik er heel nieuwsgierig naar geworden ben. Na een lange schooldag blijft er meestal niks meer over van mijn foundation, dus ik ben benieuwd of dit poeder er voor zal zorgen dat de foundation wél op z’n plek blijft zitten. Als ik hem koop zal ik waarschijnlijk wel voor de vaste poedervariant gaan, dat vind ik toch net iets praktischer.

Wie kent ‘m niet? Het Naked Palette van Urban Decay! Ik heb dit palette nu al op praktisch elke blog voorbij zien komen, en ik ben er helemaal verliefd op geworden! Zelf grijp ik meestal naar bruintinten dus dit is eigenlijk perfect voor mij. Maar opnieuw, niet verkrijgbaar in België… Grrr.

Het Too Faced Natural Eye Palette heeft voor mij ook een heel hoog hebben-gehalte. Opnieuw een palette met heel veel zachte bruintinten, dus perfect voor mij. Ik ben er nog niet goed uit of ik nu liever het Naked Palette heb of deze. Misschien moet ik ze maar gewoon allebei nemen.

Als ik het goed begrijp is dit een van de beste oogschaduw basissen die er bestaan. Ik gebruik nu Painterly paintpot van M.A.C. maar merk dat de oogschaduw soms toch nog een beetje durft creasen. Daarom wil ik dit schatje zeker eens proberen!

Dior Amber Diamond highlighter. Ahh… De perfectie!! Ik zie deze highlighter vaak langskomen in filmpjes van pixi2woo, en elke keer denk ik ‘die moét ik hebben!’. Zij heeft zo’n mooie gloed op haar gezicht. Bovendien zal dit mooie doosje ook niet misstaan op mijn toilettafel. Ik denk dat ik deze vraag voor mijn verjaardag.

Zo, dat was mijn beauty wishlist van dit moment. Vooral duurdere dingen, maar het zijn dan ook zulke zaken waar ik lang over nadenk voor ik ze aanschaf. Alleen als ik ze écht wil zal ik ze kopen.

Wat staat er allemaal op jouw wishlist?

5 thoughts on “Wishlist

  1. Goede wishlist. Totaal mijn ding ook! Zo erg zelfs dat ik er al iets van heb: namelijk het palletje van Too faced & I love it !’ Binnenkort ‘een review op mijn blog trouwens :p

  2. Pingback: Shoplog Gent « Diamondglam

  3. MAC Prep+Prime is echt een aanrader! Mijn foundation blijft hier veel langer door zitten en het verstopt je poriën heel goed! En zonder Too Faced Shadow Insurance kan ik gewoon niet meer. Ik gebruikte vroeger ook Painterly en dit deed goed zijn werk, maar ik merk toch dat de TFSI een pak beter werkt. Mijn eyeliner blijft hierdoor zelf 40 uur zitten!

Geef een reactie

