Shoplog 4/10/2011

Vandaag had ik een dagje geen les en dus was het de perfecte gelegenheid om nog eens te gaan shoppen.

Ik had een tijdje geleden al 2 paar schoenen gezien die ik graag wilde, maar toen toch niet gekocht heb. Ze bleven door mijn hoofd spoken en sinds vandaag zijn ze eindelijk van mij.

Deze veterlaarsjes wou ik oorspronkelijk in het bruin, maar waren er nu niet meer. Ik dacht dan zwarte te nemen maar bedacht me. Waarom eens geen bordeaux schoentjes? Dat heb ik nog nooit gehad. En zo geschiedde… Op de foto neigen ze een beetje naar de roze kant maar in het echt zijn ze wel degelijk bordeaux.

Deze enkellaarsjes trokken mijn aandacht door het leuke luipaardmotiefje. Wanneer ik ze wat langer wil kan ik de flap ook recht zetten. Deze botjes ga ik sowieso veel dragen!

Het beste van al was dat ik deze schoenen voor 30 euro samen heb gekocht, in een winkeltje waarvan je er wel 10 hebt in elke stad (waar je overal dezelfde schoenen vindt). Ik ben er erg blij mee!

Ook deze ballerina’s nam ik nog mee, ze waren maar 10 euro.

Bij Vero Moda kocht ik een mosterdgele circlescarf (€9,95) en een zwarte jeans legging (€13,00).

De laatste winkel was de Action, die mocht natuurlijk niet ontbreken! Hier kocht ik een nachtcrème van Garnier (€1,89), een foundationpoeder waar ik al veel goeds over gelezen heb (€1,69) en een armbandje (€1,69). Cheap ass prijzen, maar van Action zijn we dan ook niks anders gewoon!

Het armbandje is trouwens echt supermooi! In de winkel dacht ik mwah, voor die prijs neem ik het wel mee, maar thuis zag ik pas de bedel van de pump eraan hangen. Pretty! En al zeker voor de prijs van €1,69!

Ten slotte nog even mijn outfit van vandaag. Ik droeg een blauw kanten topje en mijn beige chinobroek (die ik eigenlijk voor het eerst droeg, maar het beviel me goed!). De slippers ruilde ik later wel nog in voor ballerina’s 😉

11 thoughts on “Shoplog 4/10/2011

  1. heb gelijkaardige veterschoentjes! kan je eens een outfit maken met deze, en die online zetten? ik vind ze lastig te combineren, dus ideeen zijn welkom! xx

Geef een reactie

